عید سعید غدیر خم را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - June 26 2024
کد خبر: ۸۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
سه بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین در آستانه آغاز مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۴، متهم به تجاوز جنسی شدند!
کیهان ورزشی-

تیم ملی آرژانتین این روزها آماده حضور در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ و دفاع از عنوان قهرمانی می‌شود. روزنامه مارکای اسپانیا در خبری غافلگیرکننده مدعی شد که سه بازیکن این تیم با اتهامات جدی در یک پرونده تجاوز روبه‌رو هستند.

مارکا به نقل از خاویر هرناندز بونت روزنامه‌نگار کلمبیایی در برنامه Blog Deportivo نوشت: برای کسب اطلاع از یک پرونده قضایی، به طور تصادفی به رسوایی مربوط به سه بازیکن آرژانتینی برخورد کردم که در یک میهمانی شبانه در Puerto Madero به یک زن تجاوز کردند!

براساس اطلاعاتی که بونت به نقل از یک منبع آگاه که او را وکیل خوانده، به دست آورده است، تیاگو آلمادا، اگسکیل پالاسیوس و آنخل کوریا، سه بازیکنی هستند که در مظان این اتهام هستند.

در حال حاضر، کوریا و پالاسیوس در اردوی آرژانتین هستند و برای کوپا آمریکا آماده می‌شوند هرچند در فهرست نهایی ۲۶ نفره حضور ندارند. آلمادا هم در میان منتخبان تیم المپیک آرژانتین برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار دارد اما حضور او نیز در هاله‌ای از ابهام است. این افشاگری‌ می‌تواند به طور قابل توجهی برنامه‌های آلبی سلسته را تحت‌الشعاع قرار دهد و آنها را در آستانه کوپا آمریکا وارد حاشیه کند.

برچسب ها: آرژانتین
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار